2015

Det var nu ett tag sedan som jag skrev i denna blogg.
Jag tänkte att nu ska jag försöka starta upp den igen, inte blogga varje dag kanske, 
utan mer posta när det händer någonting roligt. 

2014 har varit ett bra år i helhet, men nu lägger jag 2014 helt bakom mig och ser fram emot 2015 så otroligt mycket. 

Jag tror 2015 kommer bli bästa året på länge! Varför? Jo, för att det kommer hända så mycket roligt detta år, först så går jag in på min sista termin för gymnasiet. Vilket känns jätte skönt och spännande, sen om 38 dagar så kommer jag att sitta på ett plan med 
några fina vänner mot nya äventyr. Det är nämligen så att Jag, Tobias, Robin, Lovisa, Ida och Kalle ska åka till Thailand!!
Hur roligt som helst, vi ska vara borta i 2 veckor och bara sola, umgås och ladda upp batterierna. 

Sen 2015 så tar lilla jag även studenten! Som man längtat på den dagen, och nu är den snart kommen.. Kommer också börja arbeta ännu mer detta år vilket kommer resultera i att jag kommer kunna resa ännu mer. 

Så kort och gott tror jag 2015 kommer bli ett rikitigt kanon år!